fredag 19. mars 2010

Bilder med på tur...

Hm...visste ikke hva annet jeg kunne kalle dette innlegget...
Det jeg har laget er en samling med bilder av de som betyr noe for Mina.
Familie, venner, ansatte og barn fra barnehagen.
Bildene har jeg laminert og trykket hull i, og etterpå tredd dem på en ring.
Perfekt til å ha med i veska om vi skal i bilen, på flyet eller bare på kaffebesøk.
Ideen fikk jeg da hun hver dag dro fram fotobøkene jeg har laget, og hele tiden ville peke på ulike personer hun kjente. De fikk etterhvert litt hard medfart, så dette var et godt alternativ.
Bakgrunnene på bildene har jeg laget med blå til gutter/menn og rød til jenter/damer.
I tillegg har jeg skrevet navnet deres under.
Slik ser den ut:

1 kommentar:

  1. Det her er supersmart! :) Tilde hadde en sånn liten platbok med bilder. genialt. :)

    SvarSlett